Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
25.04.2025
piątek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Grill Kamado
expondo
Artykuły spożywcze
Pizzola
Cukiernia M&K
Debic
Barry Callebaut
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Forum ekspertów
Obserwujemy zmieniający się profil polskiego konsumenta

O programie Horeca Profit™:
Program Horeca Profit
Mrożone warzywa i owoce z Oerlemans
Makaron Barilla - rodzinna tradycja i profesjonalizm
Bakalland na wszystkie okazje
Felco - staramy się bacznie wsłuchiwać w rynek
Prowana – nowa marka Raps w kuchniach profesjonalistów
Przyłącz się za darmo!

O profilu działalności firmy Prowana i korzyściach wynikających z przystąpienia do programu Horeca Profit™ rozmawiamy z Mariuszem Koźmińskim - Dyrektorem Zarządzającym.

Raps jest nowością na polskim rynku gastronomicznym – co to za marka, kiedy pojawiła się w Polsce i do kogo kieruje swoją ofertę?

Raps jest światowym liderem w dziedzinie dostarczania dodatków do żywności. Na polskim rynku produkty Rapsa oferowane są przez PROWANĘ od 1994 roku. Do tej pory naszą ofertę kierowaliśmy do firm bardzo szeroko rozumianej branży spożywczej. Od pewnego czasu obserwujemy zmieniający się profil polskiego konsumenta, który w związku ze zmieniającym się stylem życia Polaków coraz chętniej odwiedza restauracje czy inne punkty gastronomiczne, redukując systematycznie samodzielne przygotowywanie posiłków. Jest to model upowszechniony na całym świecie i wiemy, że ta tendencja będzie się nasilała.

W związku z tym PROWANA w ramach swojej polityki „follow the customer” poszerzyła swoją ofertę o te produkty Rapsa, które skierowane są do segmentu HoReCa. Produkty te oferowane są w ramach światowej sieci Rapsa od wielu lat. Na ich wdrożenie w Polsce czekaliśmy bacznie analizując zwyczaje żywieniowe Polaków. Teraz nadszedł ten moment, kiedy wiemy że rynek jest gotowy na zapoznanie się naszymi produktami skierowanymi do tego segmentu.

Jak dystrybuowane są produkty do restauracji?

Nasz obserwacje wskazują na to, że najlepszą koordynację projektu zapewnia nam dystrybucja bezpośrednia uwzględniająca dotychczasową sieć sprzedaży Prowany, opartą na zespole doradców kulinarnych opiekujących się poszczególnymi regionami. Na bieżąco monitorujemy ten model i jeżeli okaże się, że nasi Klienci chętnie znajdowaliby nas również w innych kanałach dystrybucji to w trosce o ich wygodę będziemy dopasowywać się do tych oczekiwań.

Czym wyróżnia się oferta skierowana do gastronomii?

Produkty przeznaczone do gastronomii oprócz standardowych swoich cech takich jak bardzo wysoka jakość i powtarzalność - wspólnych dla wszystkich grup asortymentowych Rapsa - spełniają dodatkowo pozostałe wymogi niezbędne dla bezpieczeństwa i wygody ich użycia przez osoby stosujące je w gastronomii. Produkty te charakteryzują się wysoką wydajnością, nie są jednak przesadnie skoncentrowane gdyż utrudniałoby to ich właściwe dozowanie. Stosowane przez nas opakowania produktów wahają się między 0,5 a 1,5 kg. Dążymy do rozpropagowania dwóch rodzajów opakowań. Pierwszy z nich to tzw. „opakowanie funkcjonalne” np. puszka lub pudełko, które łatwo jest ustawić na półce, dodatkowo jest poręczne i posiada zamknięcie ułatwiające dozowanie. Drugie rodzaj to „opakowanie ekonomiczne” np. torebka, jako uzupełnienie opakowania funkcjonalnego. Aspekt cenowy w produktach skierowanych do gastronomii jest bardzo istotny.

Troszcząc się o jakość i bezpieczeństwo naszych produktów bardzo restrykcyjnie podchodzimy do procesu ich wytwarzania. Dbając o ich standard nie możemy rezygnować z określonych kosztów związanych z jego zapewnieniem, dlatego też oferta Rapsa nigdy nie będzie konkurować z produktami z segmentu ekonomicznego, których podstawowym atutem jest bardzo niska cena. Biorąc jednak pod uwagę ich wydajność i jakość, parametr „value for money” jest bardzo konkurencyjny.

Jakie produkty zostaną włączone do programu Horeca Profit™?

Do programu Horeca Profit™ zostaną włączone produkty reprezentujące poszczególne grupy produktowe. Znajdą się tam gotowe do natychmiastowego użycia zupy, sosy gorące, desery jak również fixy służące do przygotowywania konkretnych dań jak chociażby Chili con Carne. Ponadto zaproponujemy mieszanki przyprawowe i dekoracyjne, gotowe panierki, marynaty do mięs, specyficzne przyprawy używane w kuchniach etnicznych oraz szeroką gamę przypraw naturalnych.

Bardzo ciekawą, oddzielną grupa produktów będą artykuły dekoracyjne np. płatki róży lub bławatków. Z każdej grupy produktowej wybraliśmy po kilka produktów. Wyjątek stanowią przyprawy naturalne gdzie zaproponowane zostało dwanaście przypraw najczęściej używanych w kuchni polskiej.

Rozmawiała: Joanna Załęska – Gastrona.pl

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.

 


 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Robvita Robot - Coupe Rational LabelFresh Cukiernia M&K Debic Barry Callebaut iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Gastromix Heinz Polska Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000