HOTELARZ to miesięcznik business-to-business skierowany do branży hotelarskiej. Spośród wszystkich tego typu pism na rynku ma najdłuższą tradycję – ukazuje się nieprzerwanie od 1962 roku. Pismo tworzone jest przez doświadczony zespół dziennikarzy znających polski rynek hotelowy. Wśród autorów miesięcznika jest wielu polskich hotelarzy.
Z HOTELARZEM współpracują także eksperci znający potrzeby i problemy branży, a także pracownicy firm zajmujących się dostarczaniem produktów, usług i rozwiązań do przedsiębiorstw z sektora hotelarskiego.
HOTELARZ jest adresowany do osób zarządzających hotelami, motelami, pensjonatami, ośrodkami wczasowymi, domami wypoczynkowymi, sanatoriami, a także centrami kongresowo-konferencyjnymi. Pismo trafia również do dużej grupy osób prowadzących placówki stricte gastronomiczne. Miesięcznik dociera także do kadry kierowniczej firm produkujących i dystrybuujących produkty i usługi do obiektów hotelarskich.
HOTELARZ to miesięcznik ogromnie popularny również wśród wykładowców, studentów i uczniów hotelarskich szkół wyższych i średnich. HOTELARZ jest pismem rekomendowanym przez Polskie Zrzeszenie Hoteli.
Nakład HOTELARZA wynosi 4000 egzemplarzy.
Prenumerata - Miesięcznik dostępny jest w imiennej prenumeracie i wysyłce promocyjnej. Dodatkową dystrybucją objęte są imprezy targowe i konferencje branżowe.
Reklama w HOTELARZU umożliwia szybkie i precyzyjne dotarcie do osób odpowiedzialnych za zarządzanie, wyposażenie i odbiór usług w obiektach branży hotelarskiej oraz inwestorów w tym sektorze. |