Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
26.04.2024
piątek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Forum ekspertów
Zmiany w Nestlé Professional


nullZ Wojciechem Siwcem - nowym dyrektorem Nestlé Professional, rozmawiamy o najbliższych planach dotyczących kierowania działem.

Gastrona.pl: Od kiedy objął Pan funkcję dyrektora działu Nestlé Professional? Jaki był przebieg pańskiej dotychczasowej kariery zawodowej?

Wojciech Siwiec: Funkcję Dyrektora Działu Nestlé Professional objąłem z dniem 1 lipca 2008 roku. Swoją karierę w Nestlé rozpocząłem w 1999 roku jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Nestlé Waters Direct (Dar Natury). Jako dyrektor dużego, bo liczącego prawie 400 osób Działu Sprzedaży, w tym m.in. Działu Kluczowych Klientów oraz Dział Obsługi Klienta – miałem wiele obowiązków. Odpowiadałem m.in. za tworzenie długoterminowej strategii sprzedaży, rozwój i sprzedaż produktów Nestlé Waters Direct na rynku polskim oraz planowanie i egzekucję budżetów.

W 2006 roku zostałem awansowany na stanowisko Dyrektora Nowych Rynków w Centralnej i Wschodniej Europie i byłem zaangażowany w wiele projektów dotyczących fuzji i przejęć. Od listopada 2007  roku piastowałem funkcję Dyrektora Programu "for Managing BEST" (Business Excellence, Standardization & Transformation), który dotyczy strategicznego usprawnienia działalności biznesowej w tym organizacji sprzedaży, systemów dostaw, czy obsługi klienta. Jest on prowadzony na sześciu rynkach Europy Zachodniej.

Przed rozpoczęciem pracy w Nestlé Waters Direct, pracowałem w obszarze rozwoju sprzedaży i marketingu dużych międzynarodowych firm branży FMCG m.in. w firmie PepsiCo Trading Sp. z o.o.

Gastrona.pl: Nowy dyrektor to zazwyczaj nowe plany działania. Czy zmianie ulegnie prowadzona przez Jacka Czaudernę polityka firmy, czy też Pana działalność będzie kontynuacją dotychczasowej?

Wojciech Siwiec: Nestlé Professional to dział koncernu spożywczego Nestlé, który zajmuje się kompleksową obsługą rynku Out-of-Home. Funkcjonuje na dwóch płaszczyznach: gastronomia (produkty kulinarne dla rynku Out-of-Home) oraz vending (ekspresy kawowe i automaty dystrybuujące gorące napoje oraz przekąski), poprzez Autoryzowanych Dystrybutorów i Operatorów, oraz własny zespół Handlowców - Nescafé Service.

Sporym wyzwaniem dla mnie będzie pokierowanie tak dużym działem, który w dodatku od 1 stycznia 2009 roku ma funkcjonować jako niezależny biznes - zarządzany globalnie.

Przede wszystkim chciałbym skupić się na realizacji światowej strategii biznesowej, której głównym celem jest postawienie na innowacyjność rozwiązań dostarczanych Klientom. Chcemy, aby nasi Klienci widzieli w nas Partnera inspirującego do wzrostu i rozwoju, który dostarcza im markowych i lubianych produktów kulinarnych oraz pomysłowych rozwiązań w zakresie napojów gorących. Dział, którym pokieruję stoi również przed wyzwaniem promowania na rynku Out-of-Home tych produktów, które wpisują się w ogólnoświatową strategię Nestlé dbania o prawidłowe odżywianie, zdrowie oraz dobre samopoczucie konsumentów (nutrition, health and wellness).

Rozmawiała: Magdalena Gorczyca

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robvita Robot - Coupe LabelFresh Debic Cukiernia M&K iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000