Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Rational
Robot - Coupe
Smoker
LabelFresh
Chef Mate
Grill Kamado
expondo
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Elmak
Baziółka
Hello Coffee
Belfood
Fanex
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Forum ekspertów
Myślenie pozytywne i jego konsekwencje w walce z kryzysem


Kilka podpowiedzi i powodów, które  warto zastosować w czasach zmieniającego się biznes planu.

Jedne marki gubią drogę, bo ich przesłanie jest nieaktualne inne ponieważ brakuje im spójności. Co zatem jest kluczem do dalszej kreacji Twojej marki.
 


• Rozpocznij analizę i wagę poszczególnych spraw i ustal jakie działanie da Ci trampolinę do wyjścia z kryzysu

• Podejmuj działania natychmiast, nie pozwól aby choroba zniszczyła Twój biznes i dorobek całego życia

• Ustal priorytety , masz wystarczająco dużo czasu aby ustalić potencjalne długotrwałe korzystne konsekwencje. W tym celu stwórz własną analizę SWOT ( słabych i mocnych stron) co oznaczać będzie z jakich działań powinieneś zrezygnować lub wykonać.

• Zwiększ świadomość marki wśród mieszkańców najbliższego otoczenia Twojego lokalu gastronomicznego, być może to jest Twoja nowa grupa docelowa.

• Postępuj w myśl zasady 20/80, co oznacza że powinieneś zadać sobie pytanie czy to działanie należy do zasadnych.  Patrz na działanie, a nie na zysk, bowiem   20% Klientów generować będzie Twój przyszły zysk ze sprzedaży lub 20% usług da Ci 80% dochodów, i tak dalej

• Zacznij już dziś planować każdy dzień, tydzień, miesiąc z wyprzedzeniem. Myśl z ołówkiem  w ręku i twórz własne mapy wyjścia z kryzysu.

• Stwórz własna listę bonusów i korzyści dla dostawców i odbiorców Twojego biznesu. Kryzysy mijają, ważne aby  Twoja marka utrwaliła  swoja pozycje na rynku. Mogą to być odroczone płatności, dodatkowy system motywacyjny dla pracownika, stworzenie systemu rekomendacji i poleceń, w której każdy jest wygranym.

• Przyłącz się do grup, stowarzyszeń, buduj sieć nowych kontaktów. Motywuj i ucz, zostań mentorem.

• Wspieraj działania na rzecz bardziej potrzebujących od Ciebie działaj probono, a otrzymasz w zamian znacznie więcej, lojalność i wiedzę. W ten sposób znajdziesz się w elitarnej grupie firm rozumiejących działania związane z CSR,  odpowiedzialnością społeczna biznesu.

• Bądź obecny lub zgiń. Pamiętaj, że to Ty jesteś kreatorem swojego sukcesu. Dlatego tez przejściowe kryzysy nie powinny przeszkodzić Ci w osiągnieciu celu. Ważne, aby Twoja marka utrwaliła  swoja pozycje na rynku.

• Spisanie celów ułatwia myślenie, skonsultuj je z doradcą i wdróż w życie.

Wyróżnienie spośród konkurencji to cel szczególnie istotny teraz i po kryzysie. Oznacza on bowiem, że chcesz być rozpoznawalny przez Klienta znacznie wcześniej niż w momencie przeczytania nazwy firmy. I pamiętaj najważniejsza w kreowaniu marki jest komunikacja z konsumentem, dostawcą, partnerem, a to znaczy, że ktoś po drugiej stronie telewizora, radioodbiornika, czy gazety musi zrozumieć. Pamiętaj wizerunek Twojej firmy jest tym, co ludzie o niej myślą. Tożsamość to te elementy za pomocą, których je identyfikują.

Wyrazistość i umiejętność prezentowania tożsamości firmy jest najskuteczniejszym środkiem wzbudzania zaufania u Klientów. 
 
Więcej informacji na www.apgih.pl/vademecum
 

Akademia Praktyk Gastronomicznych i Hotelarskich
ul. Puławska 38
05-500 Piaseczno
tel.: 601 788 865
tel.: 22 243 40 99
e-mail: kontakt@apgih.pl
www.apgih.pl

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Robot - Coupe Rational Robvita Smoker LabelFresh Debic Cukiernia M&K Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska Baziółka Gros Alumast HAGEA Kocham Wodę Metro-Catering-System Internorga InEwi Firelight Glass
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000