Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
28.03.2024
czwartek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Informacje biznesowe
Ciemna strona gastronomii - kradzieże pracownicze w praktyce

Zobaczcie państwo:
Nieuczciwość pracowników gastronomii - przyczyny

Nieuczciwość w gastronomii to rzadko poruszany temat. Choć problem ten dotyka praktycznie każdego lokalu gastronomicznego, wciąż niewiele się o nim mówi. Do najczęstszych sytuacji, w których dochodzi do nieuczciwości pracowników restauracji, można zaliczyć m.in. niezgodność sprzedaży z raportami kasowymi, częste awarie kasy fiskalnej, a nawet chowanie pieniędzy do kieszeni przez zaufanego kelnera.

Jesteś właścicielem lokalu gastronomicznego? Zamierzasz otworzyć swoją restaurację i chcesz dowiedzieć się, jak ustrzec się przed kradzieżą pracowniczą? Koniecznie sięgnij po najnowszy poradnik Jana Marka Mołoniewicza Ciemna strona gastronomii.

Dzięki tej książce w pierwszej kolejności poznasz mity, potem symptomy i metody kradzieży, jej konsekwencje dla lokalu oraz – najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej.

Nie daj się zwieść. Badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne: 7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno...

W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić nawet do 15% wielkości sprzedaży. Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa. Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu można ją ograniczyć do 1-2%.

 
Parę słów o autorze:
Jan Marek Mołoniewicz - praktyk gastronomii oraz specjalista zarządzania z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w sieciach restauracji w Polsce i za granicą.

Pomysłodawca i wykładowca studiów podyplomowych Nowoczesna organizacja i zarządzanie w gastronomii w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie; prowadził zajęcia z zarządzania na studiach MBA i BBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Właściciel firmy MoJa Consulting zajmującej się doradztwem w efektywnym zarządzaniu gastronomią; współpracuje jako ekspert z wydawnictwami i portalami branżowymi.

Realizuje programy doradcze i szkoleniowe dla wielu firm. Do grona klientów MoJa Consulting należą m.in. Hotele Warszawskie Syrena, spółka WARS S.A. i jej franczyzobiorcy, NBP, Orbis, restauracje sieciowe: Sfinks, Salad Story, Green Coffee. Posiada wieloletnie doświadczenie jako trener-szkoleniowiec. Oprócz szkoleń realizowanych na zamówienie indywidualnych klientów był autorem i/lub trenerem kilku systemowych programów szkoleniowych, np. projektu Kompleksowy program wsparcia kadry MMŚP z branży gastronomicznej, w ramach którego przeszkolono ok. 750 osób z ponad 100 firm, czy programu szkoleniowego w ramach Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO dla właścicieli lokali gastronomicznych (klientów MAKRO Cash and Carry).
 
Autor: Jan Marek Mołoniewicz
Liczba stron: 162 strony
Wymiary: 170x240
Oprawa: miękka
Wydawnictwo: Moja Consulting
Rok wydania: 2014
ISBN: 978-83-939448-0-4
 
Zamów już dziś!
tel.: 48 362 91 72 lub 507 136 349

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robvita Robot - Coupe LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000